    From: "Samurai" <s...@s...plusnetkasuj.plkas>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wczesniejsze wypowiedzenia kart
    Date: Mon, 4 Aug 2008 09:34:17 +0200

    > Zamierzam zmienić lokum.
    > Na większe - będzie kredyt hipoteczny.
    > Mam karty kredytowe.
    > Historia jest ok, spłaty _zawsze_ w terminach.
    > Czy fakt posiadania kart może zmienić decyzję kredytową?
    > Może wpłynąć?
    > Obniży to zdolność?

    Kwestia dogadania - ja mialem 4 karty jak bralem kredyt i wytlumaczylem w
    banku, ze ich potrzebuje, duzo kupuje przez internet, lubie je i zawsze
    splacam w terminie - udowodnilem splaty i nie wzieli ich pod uwage, ale tak
    nie musi byc zawsze.
    Nie wiem jak teraz, ale dwa lata temu bankom zalezalo na klientach i nikt
    nie skreslal od razu... mi powiedzili, ze zamkne karty, przyniose
    potwierdzenia i mam kredyt... ja im udowodnilem, ze splacam i im to
    wystarczylo. Nawet gdyby to bylo za malo to dali mi furtke, ze moge je
    zamknac.
    Problem bedzie gdy bedzie Ci zalezalo na czasie, bo to juz jakies ryzyko
    jest gdyby kazali Ci zamykac.