  • 1. Data: 2008-08-02 15:23:36
    Temat: Wczesniejsze wypowiedzenia kart
    Od: "Stachu S." <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Zamierzam zmienić lokum.
    Na większe - będzie kredyt hipoteczny.
    Mam karty kredytowe.
    Historia jest ok, spłaty _zawsze_ w terminach.
    Czy fakt posiadania kart może zmienić decyzję kredytową?
    Może wpłynąć?
    Obniży to zdolność?
    O ile wcześniej było by dobrze wypowiedzieć "nadmiar" kart?

    Stachu S.

  • 2. Data: 2008-08-02 16:39:08
    Temat: Re: Wczesniejsze wypowiedzenia kart
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Aug 2008 15:23:36 +0000 (UTC), Stachu S. wrote:

    > Czy fakt posiadania kart może zmienić decyzję kredytową?
    > Może wpłynąć?
    > Obniży to zdolność?

    Po trzykroć tak.

    > O ile wcześniej było by dobrze wypowiedzieć "nadmiar" kart?

    Najlepiej tak, by zdążyli odnotować zamknięcie karty w BIK-u.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2008-08-02 17:03:46
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Po trzykroć tak.

    tak, tak ,tak.

    > Najlepiej tak, by zdążyli odnotować zamknięcie karty w BIK-u.

    Ew trzeba uzyskac potwierdzenie ze sie oddalo karte (jak oddajesz karte
    to powinienes dostac takie potwierdzenie)

  • 4. Data: 2008-08-02 20:30:56
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 02 Aug 2008 19:03:46 +0200, Maverick wrote:

    > Ew trzeba uzyskac potwierdzenie ze sie oddalo karte (jak oddajesz karte
    > to powinienes dostac takie potwierdzenie)

    Dostaniesz potwierdzenie złożenia dyspozycji zamknięcia karty.
    Potwierdzenie zamknięcia karty dostaniesz z reguły najwcześniej dopiero po
    miesiącu i za odpowiednią opłatą.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-08-02 20:37:57
    Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Dostaniesz potwierdzenie złożenia dyspozycji zamknięcia karty.
    > Potwierdzenie zamknięcia karty dostaniesz z reguły najwcześniej dopiero po
    > miesiącu i za odpowiednią opłatą.

    np. w mbanku kosztowało mnie 15pln, 2005r.

  • 6. Data: 2008-08-02 20:47:46
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Aug 2008 22:37:57 +0200, Konrad N>S> wrote:

    > np. w mbanku kosztowało mnie 15pln, 2005r.

    A np. Millennium pobiera za takie coś "jedynie" 50 PLN. Przy okazji bywają
    jeszcze problemy z uzyskaniem zaświadczeń, zwłaszcza gdy są one
    przygotowywane w centrali i przesyłane pocztą (a nie wystawiane w
    oddziale).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 7. Data: 2008-08-04 07:34:17
    Od: "Samurai" <s...@s...plusnetkasuj.plkas>

> [...]
    > Mam karty kredytowe.
    > Historia jest ok, spłaty _zawsze_ w terminach.
    > Czy fakt posiadania kart może zmienić decyzję kredytową?

    Kwestia dogadania - ja mialem 4 karty jak bralem kredyt i wytlumaczylem w
    banku, ze ich potrzebuje, duzo kupuje przez internet, lubie je i zawsze
    splacam w terminie - udowodnilem splaty i nie wzieli ich pod uwage, ale tak
    nie musi byc zawsze.
    Nie wiem jak teraz, ale dwa lata temu bankom zalezalo na klientach i nikt
    nie skreslal od razu... mi powiedzili, ze zamkne karty, przyniose
    potwierdzenia i mam kredyt... ja im udowodnilem, ze splacam i im to
    wystarczylo. Nawet gdyby to bylo za malo to dali mi furtke, ze moge je
    zamknac.
    Problem bedzie gdy bedzie Ci zalezalo na czasie, bo to juz jakies ryzyko
    jest gdyby kazali Ci zamykac.