  • Data: 2004-02-07 13:34:10
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 7 Feb 2004 08:43:33 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >GARDU
    >
    >Jestes pewien, ze tak jest w mBanku? Bo ja wiem w tym przypadku co pisze.
    >W mBanku jest pelno grup, ktore przynosza tylko koszty. Maja maly udzial we
    >wszystkich depozytach, ale ilosciowo przewazaja.
    >Kase wyplacaja istotnie czesciej niz inni (koszty), rowniez dotyczy to
    >przelewow itp.

    Mihau! Czesto wyplacaja kase, robia duzo przelewow, a na koncie maja
    kilka zlotych? No prosze Cie.
    Poza tym przelew to dla banku koszt 15 gr a wyplata z bankomatu duzo,
    duzo wiecej. Wiec moze nalezalo pojsc w te strone?
    Oczywiscie - kazdy ma inne potrzeby. Dla mnie warunkiem podstawowym sa
    bezplatne przelewy, wiec _dla mnie_ mBank przestal byc atrakcyjny.

    PG