  • Data: 2004-02-07 15:20:01
    Temat: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Michał!

    06 Feb 04 13:46, Michał 'Amra' Macierzyński -> do All:

    >>> 2002 roku średni depozyt klienta VW Banku direct wynosił ok. 21,6
    >>> tys. złotych, podczas gdy w mBanku 5,9 tys., a Inteligo zaledwie
    >>> 2,4 tys. zł. Odpowiedz sobie najpierw dlaczego tak się dzieje.

    MM> Nie prosze - zebys mnie uswiadomil. bo zdaje mi sie, ze wnioskujac z
    MM> dalszej czesci maila nie masz pojecia o czym piszesz.

    MM> O wlasnie, wlasnie. Powiedz mi od kiedy bank wprowadzil bezplatne
    MM> podstawowe uslugi, ktore moglyby przyciagnac klientow mBanku.

    Otworzylem konto w VWB _w kwietniu 2001 r._
    Pierwszą operacją wykonaną na koncie (PlusKonto) było zaksięgowanie
    _przelewu z mBanku_ :))))))
    Prowadzenie konta, przelewy, płatności, infolinia, wyciągi: -gratis,
    Oprocentowanie: od 16,5% do 16,7% (progowe) - wiec >= eMax (i bez ograniczeń
    do jednego odbiorcy).

    MM> od kiedy to jest w ofercie VW Banku?

    Wyższa lub co najmniej równa stopa oprocentowania depozytów jest "od zawsze".
    Bezpłatne korzystanie z konta, - także.
    Regulamin wydawania i użytkowania VE opatrzono datą 14.10.2002 r. więc karty
    są od jesieni 2002 - Nie chce mi się szukać od kiedy zniesiono opłaty za pakiet
    "standard" bo nie korzystam z tego pakietu ani w ogóle z VE VWB.

    MM> Porownaj wzrost depozytow z iloscia klientow. Przeciez ta gotowka to
    MM> jest uklon w srtone klientow indywidualnych a nie firmowych!

    Ja się wypowiadam jako "klient indywidualny" a nie "firma".

    MM> Jeszcze ich na to stac. Zobaczymy za chwile. Chcialbym ci przypomniec,
    MM> ze poczatkowo za wszystkie te uslugi (konta) byly oplaty i to dosc
    MM> spore...

    Kolejne przekłamanie - patrz PlusKonto.

    MM> Nie pisz glupot.
    MM> Jest cos takiego jak koszt pozyskania kapitalu.

    Aha! - I banki finansujące kredyty celowe tworzą struktury detaliczne po to by
    pozyskiwać kapitał _drożej_ ????? :))))))))

    MM> O przepraszam - poprawilem sie zaraz - sprawdz prosze.

    Zauważyłem.

    [...]

    MM> z tego co zrozumialem probujesz powiedziec, ze jesli sie dobrze
    MM> zarzadza, to da sie utrzymac darmowe w utrzymaniu konto?

    MM> Jesli tak - to zgodze sie o ile:
    MM> a) srednia depozytow bedzie odpowiednio wysoka
    MM> b) bank bedzie mogl korzystnie ulokowac swoje aktywa
    MM> c) oferta banku bedzie ograniczona lub kazdy kolejny produkt bedzie
    MM> rentowny (co ma duzo wspolnego z zamoznoscia danego spoleczenstwa)
    MM> d) koszty dzialanoscia beda niskie.

    z punktem c) się nie zgadzam (lub zgadzam się tylko częściowo)
    - a), b) i d) wystarczą by bank było stać na "wisienki"! :)

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-