eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWeiss wlasnie o kartachRe: Weiss wlasnie o kartach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!n
    ews.kki.krakow.pl!not-for-mail
    From: "Piotr K." <p...@s...delete-this.com.and-this-too.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Date: Fri, 11 Jan 2002 10:15:04 +0100
    Organization: News server KKI Krakowski Komercyjny Internet
    Lines: 16
    Message-ID: <a1maif$a63$1@nova.kki.krakow.pl>
    References: <a1k15m$kv5$1@news.tpi.pl> <a1k244$ro0$1@korweta.task.gda.pl>
    <3...@n...home.net.pl> <a1k2ut$fir$1@news.tpi.pl>
    <a1k35b$347$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: president.sponsor.com.pl
    X-Trace: nova.kki.krakow.pl 1010740623 10435 195.116.9.217 (11 Jan 2002 09:17:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@k...pl
    NNTP-Posting-Date: 11 Jan 2002 09:17:03 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:153955
    [ ukryj nagłówki ]


    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    news:a1k35b$347$1@korweta.task.gda.pl...
    > > jedyna nadzieja w terminalach wymagających podania PIN,
    >
    > Tak wtedy to bank będzie miał juz zupełnie w dupie wszystkie reklamacje.
    > To będzie przyszły standard usług :-((
    > Grzegorz

    Jest jeszcze inna droga: rozpatrzenie reklamacji nie powinno trwać pół roku
    tylko tydzień. I wtedy ewentualnie wspomniana przez ciebie kaseta ze stacji
    może okazać się pomocna.

    PiK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1