  • Data: 2002-01-11 10:21:02
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, Jan 11, 2002 at 10:02:06AM +0000, Jacek Osiecki wrote:

    > A ja wolę, żeby tak sprawdzali - jeden sklep mniej w którym złodziej może
    > coś kupić na moją kartę.

    G* to zmienia, uwierz mi. Zlodziej nie pojdzie do euro z taka karta z
    kilku powodow - jak ma krasc to raczej cos co sprzeda (ok, tam sa niby
    radia samochodowe).

    Po drugie - skoro tam sprawdzaj to po co ma tam chodzic?

    > Te same dane zostawiasz na każdym SLIPie w supermarkecie... niektóre POSy
    > (np. na stacjach ESSO) drukują również imię i nazwisko.

    Ale nie widze powodu aby panienka dla wlasnego widzimisie spisywala te
    dane sobie. Zwlaszcza ze nie ma na to zadnych podstaw prawnych!

    > A cvc? W ilu sklepach internetowych tego chcą? Bo ja często kupuję i jeszcze
    > nie spotkałem się z wymogiem podania tego numerku...

    Coz, pyta sie o to chocby polcard. A niedlugo pewnie wiecej.

    --

    --w