  • Data: 2002-01-17 11:50:56
    Temat: Re: Weiss wlasnie o kartach
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ROBBO <r...@r...si.ec.pl> wrote:

    > Wtedy CA CA DECYZJE A NIE PRAWCOWNIK STACJI

    Jeżeli sprzedawca potrafi swoim zachowaniem spowodować wydanie decyzji
    przez CA, to dalej masz wolę sprzedawcy na początku i przeciętą kartę na
    końcu.

    > Awaria telefonu ? to POS wtedy tez chyba nie dziala co ?

    A, to już wiem, dlaczego paniusie na Centralnym jak im TPSA telefony
    odłączy kart nie przyjmują....

    Działają - tylko nie zautoryzują.
    P.S.
    NIE WSZYSTKIE KARTY MUSZĄ BYĆ ZAWSZE AUTORYZOWANE.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313