  • Data: 2013-07-07 23:15:01
    Temat: Re: Wekslowi oszuści
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> napisał(a) w wiadomości:
    <51d9c3a2$0$1261$65785112@news.neostrada.pl>...
    >W dniu 2013-07-07 16:56, Chris94 pisze:

    >Więc tak samo traktujmy podpis. Niech złożenie podpisu (od nas samych i
    >naszych bliskich, rodziców i babć) wymaga obecności kogoś świadomego,
    >który wie, co się podpisuje.
    >Ludzie (wszyscy) muszą wiedzieć, że nie składa się podpisu pod "nie
    >wiadomo czym". I to zarówno starzy, jak i młodzi. Starym można doradzić,
    >aby w opisanej sytuacji nad podpisem dopisywali "podpisuję potwierdzenie
    >sprawdzenia instalacji elektrycznej".

    Może lepiej na czytelnym dopisku nieczytelny bazgroł jako podpis.

    Niezupełna analogia ale podobnie uczyniłem kiedyś na poczcie, gdyż
    pani przy wpłacie na konto bankowe zażądała adresu odbiorcy.
    Chciała oświadczenia i podpisu na odwrotnej stronie blankietu, że
    nie będę wnosił zażalenia, gdy forsa nie dojdzie. Nie wiem, czy miała
    prawo żądać, nie miałem czasu się droczyć a kierownika ponoć nie było.
    Napisałem, że nie będę jeżeli przyczyną będzie WYŁĄCZNIE brak adresu
    odbiorcy, co potwierdzi wiarygodny dokument wystawiony przez bank
    beneficjenta (trochę blef, no nie?..). Przeczytała, chyba nie
    zrozumiała ale przyjęła.
    Pieniądze doszły.

    >Nie trzeba okradać milionów ludzi na rzecz notariuszy. Mają
    >wystarczająco dużo kasy, mocną pozycję i już wystarczająco się panoszą.

    Już zbyt wiele umów bez notariusza jest nieważnych...

    Arek