  • Data: 2012-10-09 22:09:26
    Temat: Re: Wiadomości o kartach,To będzie koniec kart płatniczych
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 08 Oct 2012 11:34:39 +0200, SQLwiel napisał(a):

    > Na starej nokii nie będzie działało, nie ma mowy. Co najmniej java.
    > Przecież to będzie jak token, generator haseł jednorazowych. Żadna

    A po co? Korzystałeś z mpaya? Tu by mogło być analogicznie:
    Na terminalu sprzedawca wklepuje kwotę, wybiera 'płatność PKOBP', pojawia
    się w odpowiedzi 8-cyfrowy kod. Na komórce wpisujesz np. *999*KOD# i zielona
    słuchawka. Pojawia się odpowiedź - "transakcja na kwotę X w sklepie Y. Wpisz
    8-cyfrowe hasło do płatności komórkowych". Wpisujesz pin, potwierdzając w
    banku transakcję a na terminalu wyskakuje autoryzacja. Finito, udało się bez
    grama aplikacji a działać będzie nawet na telefonie od ojca dyrektora.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944