eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWiarygodność Open FinanceRe: Wiarygodność Open Finance
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!26g2000yqk.googlegroups.com!not-for-mail
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiarygodność Open Finance
    Date: Wed, 12 Aug 2009 03:17:53 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 19
    Message-ID: <9...@2...googlegroups.com>
    References: <h5se8h$p7m$1@inews.gazeta.pl> <h5sdo3$lpb$1@news.interia.pl>
    <h5sjrd$1dn$1@inews.gazeta.pl> <h5skpo$ui7$1@news.interia.pl>
    <h5sop1$o2f$1@inews.gazeta.pl>
    <7...@d...googlegroups.com>
    <h5tn5g$obl$1@news.wp.pl>
    <9...@c...googlegroups.com>
    <h5tolg$p6n$1@news.wp.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <8...@j...googlegroups.com>
    <a...@g...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 213.158.199.64
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250072273 32241 127.0.0.1 (12 Aug 2009 10:17:53 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Aug 2009 10:17:53 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: 26g2000yqk.googlegroups.com; posting-host=213.158.199.64;
    posting-account=RHa75wkAAAB3mRan7EYD7WVXu6-uXJ4r
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; .NET CLR 1.1.4322; InfoPath.2; .NET
    CLR 3.5.21022; MS-RTC LM 8),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:497517
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12 Sie, 11:28, BK <b...@g...com> wrote:
    >
    > Moze - wysatrczy, ze Open jest outsorcerem dla Noble. I w czym
    > problem?
    >

    Dobra. Zmusiliscie mnie do przeczytania tego regulaminu.
    http://lokaty.open.pl/dokumenty/Regulamin.pdf

    Nigdzie nie ma mowy o outsourcingu, ani o posredniku. Wszedzie tylko
    bank i bank, a dyspozycje telefoniczne sa skladane w Centrum Obsługi
    Klienta (COK) - serwis telefoniczny dla Klientów, za pośrednictwem
    którego Bank świadczy
    usługi związane z zakładaniem Lokat przez Internet.
    Oczywiscie kogo sobie bank zatrudnia w COK to jego broszka. Moze to
    sobie outsourceowac, albo brac wlasnych ludzi. Klient ew. roszczenie i
    tak kieruje wobec banku.

    MK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1