eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWiarygodność Open FinanceRe: Wiarygodność Open Finance
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!p23g2000vbl.googlegroups.com!not-for-mail
    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiarygodność Open Finance
    Date: Wed, 12 Aug 2009 05:36:23 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 17
    Message-ID: <3...@p...googlegroups.com>
    References: <h5se8h$p7m$1@inews.gazeta.pl> <h5sdo3$lpb$1@news.interia.pl>
    <h5sj0o$1va$1@news.dialog.net.pl> <h5sjpd$t8a$1@news.interia.pl>
    <h5smav$3v3$1@news.dialog.net.pl> <h5to3m$650$1@news.interia.pl>
    <h5u84l$upk$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 208.125.245.226
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1250080583 27757 127.0.0.1 (12 Aug 2009 12:36:23 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 12 Aug 2009 12:36:23 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p23g2000vbl.googlegroups.com; posting-host=208.125.245.226;
    posting-account=UN1PVAoAAADUa5JvDgJnRHL92NHa6IL6
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    2.0.50727),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:497559
    [ ukryj nagłówki ]

    On 12 Sie, 07:13, "Szymon" <x...@o...pl> wrote:
    >
    > Tak, dostrzegam i nie widzę sensu w mnożeniu etatów. W Gdańsku jest tak, iż
    > oddział Noble znajduje się ze 200 metrów od OF. I po co? Naprawdę takim
    > problemem dla Noble byłaby zmiana wizerunku?

    Ale tak jest przeciez taniej! Masz juz sprawdzona konstrukcje (OF),
    przetestowana przy posrednictwie w udzielaniu kredytow i uzywasz jej
    teraz do posrednictwa przy zakladaniu lokat.

    Gdyby zakladanie lokat po 500 zlotych mialo sie odbywac w oddziale
    Noble, zapewne wymusiloby to zatrudnienie nowych pracownikow. A tak
    spychamy wszystko na OF - internet i telefon - i jest taniej.
    Outsorcing, prosze panstwa, outsorcing. I cieszmy sie ze call center
    jest w Warszawie (chyba?), a nie w Bangalore! :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1