  • Data: 2007-07-05 21:50:48
    Temat: Re: Wieksza kasa jak wymienic?
    Od: Alex81 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <1jp8q5jjmlurq$.dlg@saikokila.pl>,
    f...@p...vqrn.arg.cy says...
    > Bardzo duża różnica.

    Dobrze o tym wiem, zresztą tylko dwa razy mi się to udało. Ktoś bardzo
    potrzebował na zaraz kupić od groma zielonych, ja potrzebowałem
    zauważalną część tego groma sprzedać, właściciel kantoru bezbłędnie
    skojarzył fakty, użył telefonu i wszyscy byli zadowoleni. Wiem że to
    gigantyczne szczęście, ale naprawdę, da się ;)

    Swoją szosą żałuję że nie udało mi się poznać końcowego nabywcy, no ale
    cóż - właściciel kantoru też musi z czegoś żyć.

    --
    pzdr
    alex