eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank DirectRe: Wielka plama VWBank Direct
  • Data: 2004-12-06 20:29:43
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: Artur <a...@s...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    DooMiniK napisał(a):
    > Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
    > czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
    > w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
    > Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
    > produkt się przeterminuje...
    Złe porównanie. Czy o upływie terminu ważności karty też trzeba
    informować? Token służyl mi 1,5 roku, więc można zapomnieć o tym, że
    może stracić ważność. (Na dobrą sprawę datę na tokenie można przeoczyć,
    bo nie jest opisana).
    Bank wcześniej w _żaden_ sposób nie raczył poinformować o całej
    sytuacji, o problemie dowiedziałem się z grupy. Na infolinii
    dowiedziałem się, że muszę odesłać stary token i dopiero wtedy wysyłają
    nowy. Czytałem, że mówią różnie, więc nic nie wysyłałem, tylko pocztą
    wewnętrzną poprosiłem o przysłanie nowego tokena (30.11 - trochę późno,
    ale obawiałem się, że stary mogą zablokować - takie info też się gdzieś
    pojawiło).
    Token przyszedł dziś (6.12, przesyłkę nadano 3.12), w pustej kopercie
    bez jakiejkolwiej informacji, co dalej. A dalej trzeba go zapewne
    aktywować - infolinia zajęta przez całą ostatnią godzinę pracy (19-20).
    W najlepszym wypadku dostęp do konta odzyskam jutro (7.12).
    Przewidziałem taką możliwość, ale "trochę" przesadzili - z pewnością do
    "zadowolonych" klientów już nie należę.

    --
    Artur

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1