-
1. Data: 2004-12-06 19:02:37
Temat: Wielka plama VWBank Direct
Od: "JJ" <j...@w...pl>
1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).
JJ.
-
2. Data: 2004-12-06 19:16:35
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:02, kiedy JJ napisał(a) co następuje:
> 1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
> z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
> dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
> zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
> Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
> Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
> płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).
>
> JJ.
>
>
Jakbyś częściej zaglądał na p.b.b. to byś wiedział, że kataklizm
nadciąga. Zajrzyj do archiwum, może znajdziesz coś ciekawego dla siebie.
--
* Jak rzekł pewien klasyk: *
*/|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*
*/*|*\* */*|*\*
*/**|**\* yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) */**|**\*
-
3. Data: 2004-12-06 19:18:47
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
JJ <j...@w...pl> zapodał(a):
>1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
> z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
> dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
> zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
> Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
> Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
> płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).
Jeszcze ze 3 tygodnie i będzie takie coś przy wymianie dowodów osobistych...
ps. oczywiście wygaśnięcie tokena 1 grudnia było skrzętnie skrywaną
tajemnicą?
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl
-
4. Data: 2004-12-06 19:19:15
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>
*JJ* napisał(a):
> 1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś część
> z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> żadnego tokena nie dostałem. Telefonicznie zleceń nie złożysz, bo się nie
> dodzwonisz (0800-103301) - dzwonią ci z nieaktywnymi tokenami, żeby składać
> zlecenia, dzwonią ci, co dostali nowe tokeny, żeby je aktywować - koszmar.
> Na stronach zero informacji, jest coś o "banku zadowolonych klientów" :-).
> Moje konto jest kontem firmowym, od tygodnia nie wiem, jak przychodzą
> płatności, nie mogę zrealizować żadnego przelewu. K-O-S-Z-M-A-R :-).
Hmm - ja dokładnie 45 min temu wypełniłem dostępny na stronie
vwbankdirect.pl wniosek o otwarcie rachuku e-direct, dokumenty
wydrukowałem, po czym łudziłem się, że zaraz zadzwoni konsultant ;) Twój
post nie jest odzwierciedleniem "banku zadowolonych klientów"... No nic,
jutro idę wysłać dokumenty, zobaczymy jak to będzie :)
--
Pozdrawiam
Gree
-
5. Data: 2004-12-06 19:32:40
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "JJ" <j...@w...pl>
Użytkownik "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:cp2bi7$9si$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> JJ <j...@w...pl> zapodał(a):
> >1 grudnia wielu klientom wygasła ważność tokena. Podobno dopiero dziś
część
> > z nich dostała pierwsze nowe tokeny - ja mam u nich dwa konta i jeszcze
> > żadnego tokena nie dostałem.
...
> ps. oczywiście wygaśnięcie tokena 1 grudnia było skrzętnie skrywaną
> tajemnicą?
>
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> bachus(@)irc(.)pl
A było - z banku korzystam codziennie - nie dostałem żadnej korespondencji
indywidualnej w tej sprawie, nie było żadnego info na stronach z
informacjami ogólnymi dla Klientów.
--
JJ
-
6. Data: 2004-12-06 19:45:06
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:32, kiedy JJ napisał(a) co następuje:
>
> A było - z banku korzystam codziennie - nie dostałem żadnej korespondencji
> indywidualnej w tej sprawie, nie było żadnego info na stronach z
> informacjami ogólnymi dla Klientów.
>
A czy przypadkiem na tokenie nie było jakiejś daty?
--
* Jak rzekł pewien klasyk: *
*/|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*
*/*|*\* */*|*\*
*/**|**\* yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) */**|**\*
-
7. Data: 2004-12-06 19:47:39
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
> A czy przypadkiem na tokenie nie było jakiejś daty?
No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.
-
8. Data: 2004-12-06 20:04:14
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>
Glenn <g...@b...pl> zapodał(a):
>> A czy przypadkiem na tokenie nie było jakiejś daty?
>
> No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
> Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
> www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.
Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
produkt się przeterminuje...
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(@)irc(.)pl
-
9. Data: 2004-12-06 20:04:30
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
Zdarzyło się to jak raz 2004-12-06 20:47, kiedy Glenn napisał(a) co
następuje:
> No i? Nie broń ich yayco, bo data na tokenie jest w nietypowym formacie,
> Vlinia zeznawała w sposób sprzeczny, a gdyby zamieścili krótkie info na
> www+liścik poczta wewn. to nie byłoby tego zamieszania.
>
Nikogo nie bronię (zasadniczo, jak już kiedyś zaznaczałem, hondziarz
jestem i VW mnie nie interesuje), ale jak data jest to się zastanawiam
po jaką mianowicie cholerę. W Polszcze zasadniczo winna obowiązywać
powszechna zasada ograniczonego zaufania. Oczywiście, że wina leży po
stronie banku, ale ja tam zawsze wolę sprawdzić zawczasu, żeby potem nie
stracić czasu. Czas droższy wszelkich pieniędzy i żadna satysfakcja
moralna go nie zwróci.
I jeszcze pytanie: jaki to tajemniczy format daty masz na myśli? Bo na
moim tokenie od lukasa jest 05/31/07 i jakoś nie sprawia mi kłopotu
odczytanie tego szyfru.
--
* Jak rzekł pewien klasyk: *
*/|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*
*/*|*\* */*|*\*
*/**|**\* yayco (yayco_tnij_@_tnij_gmail.com) */**|**\*
-
10. Data: 2004-12-06 20:13:00
Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
Od: "Chris S." <r...@w...pl>
>
> Ja też nie bronię (nie korzystam VWBank), ale też jestem ciekawy,
> czy ludzie czekaą na list od dziadka mroza, że czas w zimie zacząć chodzić
> w ciepłych butach, zamiast w sandałach...
> Od producenta mleka też chyba nie dostają info, że niedługo
> produkt się przeterminuje...
Wiadomo jednak, ze kazdy tzw. porzadny bank przed uplywem terminu waznosci
karty, ...,
tokena przysyla nowy. Jak mam pamietac o wszystkich terminach: kart, kont,
lokat, platnosci,
tokenow itp. to dziekuje - przepisze sie do innego. Chyba wydawali cala
serie takich tokenow, nie?
Mogliby pamietac, a tak - amieszanie. A bylem z nich zadowolony...!
> --
> Dominik Siedlak (bachus)
> bachus(@)irc(.)pl