  • Data: 2009-11-09 14:55:16
    Temat: Re: Wielkie nadzieje
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    fatso pisze:

    > czy ow "dzielny posel Miroslaw Sekula" to moze syn owego Sekuly co sie
    > zastrzelil
    > walac sobie pare razy w brzuch z rewolweru? Spotkalem nieboszczyka
    > jeszcze zywego,
    > pijanego, w windzie hotelu poselskiego jakies 18 lat temu. Heroiczny
    > samuraj byl z niego,

    Nie wiem. Wbrew pozorom nie śledzę powiązań rodzinnych różnych postaci
    życia publicznego. Wydaje mi się , że jest to przypadkowa zbieżność
    nazwisk, bo trudno byłoby uwierzyć by nawet PO chciała mieć w swoich
    szeregach syna gangstera z SLD. Chociaż z drugiej strony przypadek posła
    Miodowicza...

    Może odpowie ktoś bardziej biegły w tych sprawach. Było tu wielu badaczy
    korzeni różnych osób.