  • Data: 2004-08-29 22:15:05
    Temat: Re: Wielkie oszustwo! - czy geniusz!?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w
    wiadomości news:5ni4j0p4ng22vlp4ls12hf0ipmqk01sns7@4ax.com...

    > masz na myli zaliczenie na studiach? I do tego kupilby domene?

    W każdym razie poziom techniczny i merytoryczny poniżej zaliczenia na kursie
    dla informatyków.

    > Z drugiej strony - sam temat watku jest taki, jakby ktos na cos chcial na
    > sile zwrocic uwage :) Moze rzeczywiscie to do czegos prowadzi - jakas
    > reklama czy cóś... Ale zeby tak nieudolnie robic reklame "to jakis
    > dzieciak itp" ?

    No właśnie na to mi wychodzi. Wychodzi na to, ze jeden gość się w to bawi.
    Może to jakiś dziennikarz, który później chciał napisać artykuł, jak łatwo w
    Polsce firmę fikcyjną założyć. Na oszustwo, to zbyt prymitywne. Przecież
    nawet nie masz możliwości się dać oszukać. Chyba, ze gość za kilka dni
    planował wspaniałą informację, że już można wpłacać.