  • Data: 2004-02-08 17:06:24
    Temat: Re: Wielkie oszustwo na mala kwote(dlugie)
    Od: sebol <l...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    D.V. wrote:
    > "Rafal Urbanelis" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > W jaki sposob w razie czego dotrzec do GINB i UOKIK?

    UOKiK zajmuje sie raczej nadzorem nad pomoca publiczna oraz
    ograniczaniem i kontrola monopoli na terenie RP. Wiec nie wiem co ich
    obchodza jakies problemy klienta w jednym z tysiecy bankow.

    Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego

    * telefon: (0-22) 63 42 100

    * fax: (0-22) 63 42 254

    * e-mail: s...@n...pl

    oprocz tego pomoca sluzy prokuratura (wyludzenie / falszowanie dokumentow)

    --
    l...@s...pl