  • Data: 2013-08-15 00:14:50
    Temat: Re: Wielkie polowanie na nie-dość-sprytnych?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-14 13:10, MarekZ pisze:
    > No ale nc+ drogo za to zapłaciło. Raz darmowym miesiącem dla wszystkich
    > świadomych abonentów, a dwa: koniecznością wprowadzenia naprawdę dobrych
    > promocji utrzymaniowych dla abonentów wkurzonych.

    Co mnie obchodzą ich straty jak się sprawa rypła.

    Mnie obchodzi ile lat za kratami dostał pomysłodawca-mocodawca próby
    wyłudzenia milionów ;-)

    A może formą usprawiedliwienia ma być "przecież wszyscy tak robią"
    Bo przecież nie zakładamy braku profesjonalizmu (BURDELU!!!) w tak
    "poważnej" firmie. :-)

    PS. Mój 7-letni syn to sobie może lecieć tekstami "to nie specjalnie
    tylko przez przypadek" :-)
    Co to ma być? Piaskownica? Do jasnej cho... jakieś zasady obowiązują
    (UMOWY) Jak ktoś je łamie z premedytacją to musi ponieść pełne konsekwencje.