    From: Mariusz <m...@s...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wielkość liter w gestii klienta - gdzie?
    Date: Fri, 20 Feb 2009 12:06:39 +0100

    Edward Malinowy pisze:

    > Czyli co KIR swoje, banki (życie) swoje? Jak zatem wytłumaczysz mi fakt, że
    > przelew przychodzący do mBanku z innego banku (np. PKO BP, getin, eurobank)
    > jest księgowany/zapisany na koncie w mBanku z małymi literami (pod
    > warunkiem, że nadawca takie zastosował przy wypełnianiu elektronicznego
    > formularza przelewu po swojej stronie? Natomiast jeżeli z mBanku wykonasz
    > przelew np. do ww. banków zawsze będzie on zaksięgowany na koncie odbiorcy,
    > który posiada konto w ww. bankach zawsze z dużymi literami?

    Jasno z tego wynika, że mBank stosuje się do jakichś reguł/zaleceń
    dotyczących wielkości liter, ale nie poczuwa się do odpowiedzialności za
    dane otrzymane z innych banków które się to tego nie stosują - jest na
    tyle uprzejmy by zachować je tak, jak otrzymał, nawet jeśli mógłby je
    uznać za nieprawidłowe.

    --
    Mar