  • Data: 2003-08-07 20:46:37
    Temat: Re: Wiem, że to NTG, ale juz nie mog
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flyer napisał:

    > Ja to już sam sobie te nowe konto zrobiłem, ale to był skrót myslowy od
    > tego co mi powiedziała Pani w Banku, czyli - wystarczy dopisać zera, a
    > liczba kontrolna będzie ta sama. A piwo jest zdrowe!

    Z ciekawości czekam, co pocznie z takim dictum PKO BP, czyli przelewem z
    innego banku z prawidłowym kontem, ale "innym" [liczba kontrolna] od
    zafiksowanego w systemie. :)))

    A w uzupełniu - dostałem niedawno przelew z ichniego oddziału, czyli
    10205558, gdzie konto jest prawidłowe w długości, tylko że uzupełnione 1
    zamiast 0 - to może Inteligo?

    Flyer