  • Data: 2014-04-07 16:22:57
    Temat: Re: Wiewiórki
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-07 15:43, Krzysztof pisze:

    > debetowke mozna samemu zastrzec jako zgubiona przez net, a w celu
    > zamkniecia konta nalezy sie pofatygowac do placowki.

    Serio?
    Mnie kazali zamknąć przez net.
    Wysłałem dyspozycję i w poczcie przeczytałem, że przyjeli do realizacji.
    Potem zapomniałem o tym, ale już odrzuca sam login przy próbie wpisania.
    Myślałem, że przyślą jakieś potwierdznie na maila, a tak w sumie to nie
    wiem jaki jest stan tego konta.Nawet nie mam potwierdzenia, że zamknięte.
    Zobaczymy jak będzie znowu promocja dla nowych klientów co system powie :-)