    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiewiórki raz jeszcze...
    Date: Fri, 6 Apr 2012 17:01:31 +0200

    "Waldek" jlmdsf$fh2$...@n...news.atman.pl

    > "Baska" juz rzucila orzeszkami -- na Swięta
    > Moze warto od tej rozrzutnej Baski przerzucic do Baski optymalnej ;)

    > - podobno wiewiorki czesto gloduja, gdyz nie pamietaja gdzie zakopaly orzeszki ;)

    Ja jestem wilkiem -- mam dobry węch, zatem nie muszę
    pamiętać, gdzie wiewiórki zakopały swoje dobra.

    -=-

    Nie pytam o to, czy umiesz odpowiadać na pytania, bo już co
    najmniej drugi raz pokazujesz, że gdy problem Cię przerasta,
    rozwiązujesz problem zastępczy.

    Tobie być może nie Baśka rzuca orzechy, ale kto inny.

    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf <-- konto z podwyżką
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPre
    mia.pdf <-- konto z premią

    Ale chyba Ty masz trudności z czytaniem dokumentów, co już co
    najmniej drugi raz zauważam -- numer telefonu wg Rajfiego nie
    musi być podawany.

    A konta oszczędnego w Rajfim można za free pobrać szmal tylko raz.
    Drugi raz opłaca się w oddziale i via tradycyjny (głosowy) telefon
    (choć tele_fon musi być głosowy?) GSM, bo wiadomą aplikacją mobilną
    i netem via komputer jest drożej.

    -=-

    Treraz tzreba znaleźć odpowiedź na pytanie, co magicy w mBanku poblokowali,
    że moja komórrka ściągała fotki z mojej strony, lecz nie sciagała tokena KB.

    http://leszekc.w.tkb.pl/HSB/WiFiiij8.PNG <-- to dokładnie ściagnęła i nawet
    wyświetliła

    BTW -- za takie piłokształtne gówno płacą podatkami białostoczanie.

    Wywaliłem z telefonu przy okazji czyszczenia pamięć telefonu, gdyż próba ciągania
    aplikacji Rajfiego kończyła się komunikatem:

    Pełna pamięć.

    -=-

    Ot -- i cała współpraca z mBankiem. Dają telefon, ale blokują tak,
    aby aplikacje bankowe konkurencji nie pracowały na tym. Postraszenie
    mBanku Plusem (abonamenciątkiem) odblokowało cudownie dostęp do KB.

    A Ty piszesz, że to NTG.

    -=-

    Co do potężnej aplikacji zwanej KEmulator -- gówno to nie potęga.

    -=-

    Co do aplikacji Rajfiego -- ściągałem kilka na rzekomo
    różne telefonu i zawsze co do bita ściągałem to samo.

    -=-

    Co do Biedronkowego szajsu -- skoro aplikacja pracuje na moim
    telefonie (który można już chyba wygrzebać w śmietniku, bo
    dostałem go ze 2 lata temu jako wyeksploatowany moralnie),
    po co mam inwestować w gówno z Biedronki?

    -=-

    Wesołych wiewiórek na święta.
    Mille tez dał coś z Dobrego?

    Muszę lecieć -- LOTem bliżej do jakiejś placówki zamieniającej
    makulaturę na pieniądze. Citi i mBank mają wpłatomaty. Czy Mille
    też pozwala na taką przemianę papieru w zapis bankowy?

    Durny EB nadal nalicza odsetki codziennie, rąbiąc mnie po kieszeni.

    Mam za dużo środków -- ponad 5 tałzenów. Zewnętrza są ulokowane merytorycznie.

    Bodaj jedyny bank, z którym nie mam na razie trudności choć
    z jego usług korzystam od ponad roku.

    Merytoryczy też dał sianobek na śwęta.
    U mnie rzecz jasna -- suchy_chleb_dla_koniabek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'