  • 1. Data: 2012-04-05 01:27:00
    Temat: Wiewiórki raz jeszcze...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Wiewiórki raz jeszcze...

    Czy trzeba w BGZ składać jakieś specjalne zlecenie?
    Na reklamowej ulotce napisali:

    Regularnie przekazywać wynagrodzenie, emeryturę,
    lub rentę na konto, po złożeniu w banku BGŻ
    stosownego zlecenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-04-05 10:34:34
    Temat: Re: Wiewiórki raz jeszcze...
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    > Wiewiórki raz jeszcze...
    >
    > Czy trzeba w BGZ składać jakieś specjalne zlecenie?

    piszesz o koncie z podwyżką? Podczas podpisywania umowy wypełniłem
    wniosek do mojego pracodawcy o przelewanie wynagrodzenia. Oni ten
    wniosek następnie wysyłają pocztą.

    pzdr

    PS Sugeruję bardziej jednoznaczne dobieranie tematów postów

  • 3. Data: 2012-04-05 10:53:01
    Od: disnej <d...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2012, 01:27:00 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > Wiewiórki raz jeszcze...
    >
    > Czy trzeba w BGZ składać jakieś specjalne zlecenie?
    > Na reklamowej ulotce napisali:
    >
    > Regularnie przekazywać wynagrodzenie, emeryturę,
    > lub rentę na konto, po złożeniu w banku BGŻ
    > stosownego zlecenia.
    >
    > --
    > .`'.-. ._. .-.
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    > `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    > o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

    Ja poslalem bankowi w mailu skan (bo nie pamietalem adresu) i nie wyslali tego
    pracodawcy

  • 4. Data: 2012-04-05 12:15:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zyga" 4f7d5917$0$1301$6...@n...neostrada.pl

    > piszesz o koncie z podwyżką?

    O tym, z którego Baśka odrzuca orzechy -- 1%,
    ale nie więcej niż 50 złotych miesięcznie.

    > Podczas podpisywania umowy wypełniłem wniosek do mojego pracodawcy o przelewanie
    wynagrodzenia. Oni ten wniosek następnie wysyłają
    > pocztą.

    Ale niczego nie rejestrowałeś w BGŻ? Czy coś tam rejestrowałeś?

    Ja zapytałem, że polecenie przelewania wynagrodzenia płacenia musi
    być na ich druku, odpowiedzieli, że nie musi, że mogę pracodawcy
    sam powiedzieć.

    No i powiedziałem. I pracownik mego pracodawcy (czyli ja)
    wykonał (z jedynego firmowego konta pracodawcy) przelew
    wynagrodzenia, pisząc w tytule:

    WYNAGRODZENIE ZA CIĘŻKĄ I WYTRWAŁĄ PRACĘ ETATOWĄ

    ale wolałbym, aby nie było niespodzianki.

    BTW -- mBank miał posłać mi m@ilem potwierdzenie wykonania tego
    przelewu, czego chyba nie uczynił, bo nie widzę tego m@ila.

    > pzdr

    Dzięki -- zdrowia mi trzeba.
    I nawzajem.

    > PS Sugeruję bardziej jednoznaczne dobieranie tematów postów

    Czyli jak? 'Wiewiórki' bez 'raz jeszcze'?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2012-04-05 12:22:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "disnej" 15464456.1192.1333615981182.JavaMail.geo-discussion-
    forums@vbyz30

> [...]

    > lub rentę na konto, po złożeniu w banku BGŻ
    > stosownego zlecenia.

    : Ja poslalem bankowi w mailu skan (bo nie pamietalem

    Ale nie kwitowali Ci tego?
    Nie masz papierka na to, że to coś zleciłeś BGŻowi?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-04-05 12:33:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jljron$doh$...@i...gazeta.pl

    > Ja zapytałem, że polecenie przelewania wynagrodzenia płacenia musi

    + Ja zapytałem, czy polecenie przelewania wynagrodzenia płacenia musi

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-04-05 12:50:32
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    > Ale niczego nie rejestrowałeś w BGŻ? Czy coś tam rejestrowałeś?

    nie bardzo rozumiem. co miałbym tam rejestrować?

    > ale wolałbym, aby nie było niespodzianki.

    IMO nie będzie. Ja lałem ze swojego drugiego konta (jest to sprzeczne z
    regulaminem) a premia wpadła. Na razie raz, za kilka dni okaże się czy
    druga również wpadnie.

    > Czyli jak? 'Wiewiórki' bez 'raz jeszcze'?

    chodzi mi o przejrzystość grupy. Zastanów się w jaki sposób inny
    użytkownik będzie szukał tego typu informacji.
    Ja czytając temat twojego posta kompletnie nie wiedziałem czego będzie
    dotyczył. Czyli temat nie spełnił swojej podstawowej roli.
    Ja bym w temacie starał się zawrzeć: eBGŻ, konto z podwyżką, premia 50zł
    itp.

  • 8. Data: 2012-04-05 13:27:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zyga" 4f7d78f6$0$1297$6...@n...neostrada.pl

    > nie bardzo rozumiem. co miałbym tam rejestrować?

    Ale keszbek dostałeś?

    > IMO nie będzie. Ja lałem ze swojego drugiego konta (jest to sprzeczne z
    regulaminem) a premia wpadła.

    To dobrze.

> [...]

    szukał tego typu informacji.
    > Ja czytając temat twojego posta kompletnie nie wiedziałem czego będzie dotyczył.

    W banku nie pytano o detale.

    -- Jakie konto pan hce otworzyć?
    -- Z wiewiórkami.
    -- Z wiewiórkami. Dobrze.

    > Czyli temat nie spełnił swojej podstawowej roli.
    > Ja bym w temacie starał się zawrzeć: eBGŻ, konto z podwyżką, premia 50zł itp.

    Na reklamówce nazywają to inaczej:

    Konto osobiste z premią

    -=-

    Jedną niespodziankę już mam, ale z mojej winy.
    Zlałem z oszczędnego mBankowego od razu na firmowe,
    blokując resztę szmalu na oszczędnym do końca kwietnia.
    Na szczęście niewiele pozostało, oprocentowane jest, choć
    mniejsze niż u konkurencji i nie zaważy to zbyt mocno na
    mojej ,,przyszłości''.

    -=-

    Może teraz to konto nazywa się inaczej i rządzi się innymi prawami?
    'Potwierdzenie otwarcia konta' nazywa to konto po prostu
    'kontem osobistym', umowa chyba też nic nie mówi ani o premii,
    ani o podwyżce.

    -=-

    Regulamin wyraźnie pisze o tym, że Uczestnik powinien złożyć w banku

    ,,Zlecenie przekazywania wynagrodzenia za pracę i innych
    świadczeń związanych z pracą [..] na rachunek bankowy
    prowadzony przez BGŻ SA''

    Czy Ty też masz taki regulamin i taki w nim punkt?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2012-04-06 11:43:47
    Od: "Waldek" <j...@t...mam>

    napisał w wiadomości news:jljvk0$lfl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]

    "Baska" juz rzucila orzeszkami -- na Swięta
    Moze warto od tej rozrzutnej Baski przerzucic do Baski optymalnej ;)

    - podobno wiewiorki czesto gloduja, gdyz nie pamietaja gdzie zakopaly orzeszki
    ;)

  • 10. Data: 2012-04-06 17:01:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jlmdsf$fh2$...@n...news.atman.pl

    > "Baska" juz rzucila orzeszkami -- na Swięta
    > Moze warto od tej rozrzutnej Baski przerzucic do Baski optymalnej ;)

    > - podobno wiewiorki czesto gloduja, gdyz nie pamietaja gdzie zakopaly orzeszki ;)

    Ja jestem wilkiem -- mam dobry węch, zatem nie muszę
    pamiętać, gdzie wiewiórki zakopały swoje dobra.

    -=-

    Nie pytam o to, czy umiesz odpowiadać na pytania, bo już co
    najmniej drugi raz pokazujesz, że gdy problem Cię przerasta,
    rozwiązujesz problem zastępczy.

    Tobie być może nie Baśka rzuca orzechy, ale kto inny.

    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProPremPod
    .pdf <-- konto z podwyżką
    http://www.bgz.pl/downloads/regulaminy/RegProgramPre
    mia.pdf <-- konto z premią

    Ale chyba Ty masz trudności z czytaniem dokumentów, co już co
    najmniej drugi raz zauważam -- numer telefonu wg Rajfiego nie
    musi być podawany.

    A konta oszczędnego w Rajfim można za free pobrać szmal tylko raz.
    Drugi raz opłaca się w oddziale i via tradycyjny (głosowy) telefon
    (choć tele_fon musi być głosowy?) GSM, bo wiadomą aplikacją mobilną
    i netem via komputer jest drożej.

    -=-

    Treraz tzreba znaleźć odpowiedź na pytanie, co magicy w mBanku poblokowali,
    że moja komórrka ściągała fotki z mojej strony, lecz nie sciagała tokena KB.

    http://leszekc.w.tkb.pl/HSB/WiFiiij8.PNG <-- to dokładnie ściagnęła i nawet
    wyświetliła

    BTW -- za takie piłokształtne gówno płacą podatkami białostoczanie.

    Wywaliłem z telefonu przy okazji czyszczenia pamięć telefonu, gdyż próba ciągania
    aplikacji Rajfiego kończyła się komunikatem:

    Pełna pamięć.

    -=-

    Ot -- i cała współpraca z mBankiem. Dają telefon, ale blokują tak,
    aby aplikacje bankowe konkurencji nie pracowały na tym. Postraszenie
    mBanku Plusem (abonamenciątkiem) odblokowało cudownie dostęp do KB.

    A Ty piszesz, że to NTG.

    -=-

    Co do potężnej aplikacji zwanej KEmulator -- gówno to nie potęga.

    -=-

    Co do aplikacji Rajfiego -- ściągałem kilka na rzekomo
    różne telefonu i zawsze co do bita ściągałem to samo.

    -=-

    Co do Biedronkowego szajsu -- skoro aplikacja pracuje na moim
    telefonie (który można już chyba wygrzebać w śmietniku, bo
    dostałem go ze 2 lata temu jako wyeksploatowany moralnie),
    po co mam inwestować w gówno z Biedronki?

    -=-

    Wesołych wiewiórek na święta.
    Mille tez dał coś z Dobrego?

    Muszę lecieć -- LOTem bliżej do jakiejś placówki zamieniającej
    makulaturę na pieniądze. Citi i mBank mają wpłatomaty. Czy Mille
    też pozwala na taką przemianę papieru w zapis bankowy?

    Durny EB nadal nalicza odsetki codziennie, rąbiąc mnie po kieszeni.

    Mam za dużo środków -- ponad 5 tałzenów. Zewnętrza są ulokowane merytorycznie.

    Bodaj jedyny bank, z którym nie mam na razie trudności choć
    z jego usług korzystam od ponad roku.

    Merytoryczy też dał sianobek na śwęta.
    U mnie rzecz jasna -- suchy_chleb_dla_koniabek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'