  • Data: 2011-07-01 23:12:38
    Temat: Re: Wiosenna promocja Visa
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-07-02 00:43, kasandra pisze:

    > takich co to nie maja przy dupie 5zl spotykam czasami i zwykle nerwowo
    > szukaja bankomatow zeby cokolwiek w zyciu zrobic, traca na to sporo
    > czasu i nerwow

    Masz wyjatkowy glupi dar do nadinterpretacji. Gdzies napisalem, ze nie
    mam nic w portfelu oprocz karty?
    Chyba mieszkasz na wyjatkowym zadupiu, skoro "zeby cokolwiek w zyciu
    zrobic" potrzebujesz gotowki. Wole placic kredydytowka niz gotowka, bo
    mam jeszcze z tego rozne profity chociazby w postaci cashback, ale
    pewnie tego nie zrozumiesz.