  • Data: 2011-07-01 22:37:03
    Temat: Re: Wiosenna promocja Visa
    Od: "kasandra" <k...@p...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musze sie pocieszac, to ty jestes naiwny.
    >
    > http://www.wprost.pl/ar/167515/Jak-wygrywac-konkursy
    /

    ale ze niby co chciales mi udowodnic tym marnym artykułem? Nigdy nie
    wyslalem smsa na zaden konkurs.
    Tu masz loterie i nic nie musisz inwestowac i tak placisz ta karta wiec
    przystapienie teoretycznie nic Cie nie kosztuje. Szanse sa bardzo znikome
    ale zawsze jakies.
    Moim zdaniem przy tej ilosci zgloszen, malej liczbie wysokosci wygranych
    zbyt duze ryzyko zeby ktos inwestowal i generowal sztucznie zakupy
    posiadajac np. w sklepie wlasny terminal. Ponadto jakos by musial to jednak
    ksiegowac.