eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.Re: Wirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.
  • Data: 2006-09-21 13:19:15
    Temat: Re: Wirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.
    Od: Pawel <p...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Istnieje. Przykładowo zerknij na eKARTĘ z mBanku, netk@rtę z Multibanku,
    > Kartę VISA przedpłaconą z ING, Allekartę z BZWBK itd...
    >
    > Istnieją też karty płatnicze - zwykłe debetówki do rachunku które mają
    > operacje IO/MO/TO odblokowane - jak np. VE Inteligo. Wg mnie takie
    > rozwiązanie jest lepsze - produkt jest bardziej elastyczny (taką kartą
    > zapłacisz za towary w sklepie, zapłacisz w Internecie, wyciągniesz kasę
    > z bankomatu).

    Szukam właśnie sposobu na tanie płacenie kartą kredytową (której nie
    mam) wątek o tym gdzieś wyżej lub niżej.

    No więc tu mam prawie odpowiedź... MBank - kazdy tutaj wymienil go na
    pierwszym miejscu ...
    Sprawdzilem: nie ma oplat za prowadzenie, nie ma obowiązku wpłacania
    stałego na konto, nie ma limitów, przelewy 0,5 zlotego ....

    Gdzie jest haczyk ? Czy to naprawde jeden z "najkorzystniejszych"
    ebanków? Jakies minusy ?

    Pawel