eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.Re: Wirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.
  • Data: 2006-09-22 09:18:10
    Temat: Re: Wirtualna karta kredytowa - poniżej wyjaśniam o co mi chodzi.
    Od: "Grzegorz Kamionka" <k...@T...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:

    > Taką możliwość tanią (chyba) jeszcze znalazłem:
    > Pomarańczowa karta kredytowa VISA - ING Bank Śląski

    Musisz na początek dokładnie sprecyzować czy potrzebujesz produktu stricte
    kredytowego czy zadwolisz się zwykłą VE (lub wirtualną) z odblokowanymi
    transakcjami IO/MO/TO - z tego co wyczytałem potrzebujesz narzędzia do
    płacenia w Internecie.

    > 25 złotych na rok
    > Czy to są wszystkie opłaty ?

    Niestety nie korzystam z tej karty i nie napiszę Ci, czy są jakieś "ukryte"
    opłaty ponad te wykazane z Twoim odnośniku poniżej.

    > Założenie jest takie że wszsytkie operacje jakie dokanm bedą bazgotówkowe.

    Ale z fizycznym udziałem karty czy nie? Dokładnie chodzi mi o to, czy
    będziesz wykorzystywał kartę *tylko* do płatności w Internecie czy też do
    zakupów w punktach wyposażonych w terminal? To ważne pytanie - jeśli
    zdeklarowałeś, że dokonane operacje przez Ciebie będą bezgotówkowe to IMO
    karta VISA przedpłacona z ING http://www3.ingbank.pl/u235/navi/34520 nie
    byłbaby złym pomysłem.

    > Spłata zadłużenia w terminie.

    Jesteś pewien, że potrzebujesz karty kredytowej? Bo jak już wspomniałem są
    inne produkty którymi zapłacisz w Internecie.

    > Znowu szukam haczyków .... jest jakiś?
    > Link do oferty:
    > http://www3.ingbank.pl/u235/navi/38392

    Porównaj kilka kart i zdecyduj która dla Ciebie będzie korzystniejsza. W
    wiadomości news:45127835$1@news.home.net.pl podałem też kilka przykładów nad
    którymi IMHO warto się zastanowić.

    > (sorry ze tu pytam ale nie chce z takimi pytaniami mnożyć wątków)

    I dobrze ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka