eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWirus m.in w MBankuRe: Wirus m.in w MBanku
  • X-Received: by 10.140.20.108 with SMTP id 99mr12122qgi.15.1415362119095; Fri, 07 Nov
    2014 04:08:39 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.20.108 with SMTP id 99mr12122qgi.15.1415362119095; Fri, 07 Nov
    2014 04:08:39 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    h15no7468612igd.0!news-out.google.com!u5ni26qab.1!nntp.google.com!u7no3080067qa
    z.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 7 Nov 2014 04:08:38 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <9...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=77.255.54.191;
    posting-account=slp3xwoAAACLPLlkEq9__F0vcHddfuJE
    NNTP-Posting-Host: 77.255.54.191
    References: <m3bu77$26n$1@node1.news.atman.pl> <m3cnrs$gto$1@srv.chmurka.net>
    <9...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: Wirus m.in w MBanku
    From: MrMrooz <z...@g...pl>
    Injection-Date: Fri, 07 Nov 2014 12:08:39 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606855
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 6 listopada 2014 11:58:59 UTC+1 użytkownik j...@g...com
    napisał:
    > działą tak,że straciłam 2500 zł.
    >
    ...
    > miałam ten przelew w zdefiniowanych, wybierałam sobie u góry w "szukaj' tmobila i
    voila.. niestety nr rachunku zostały podmienione,a ja nie po to robilam przelew
    zdefiniowany by go za kazdym razem sprawdzać.
    A mowa o mBanku? Nowy czy stary interfejs? I czy na pewno robiłaś przelew
    zdefiniowany? Czy po prostu masz przelew zdefiniowany do Tmobile (to jedno) a
    wyszukiwałaś ostatni przelew to Tmobile w historii (*wybierałam sobie u góry w
    "szukaj' tmobila*) i wykonywałaś ponownie? Wtedy można edytować nr odbiorcy, ale
    powinno to być potwierdzane hasłem sms. I jak wirus zmieni konto - to wtedy
    potwierdzasz przelew na inne konto.
    Z tego co widzę, to w nowym serwisie nawet przy opcji wykonaj ponownie nie ma
    możliwości zmiany konta...

    Pozdrawiam
    Michał M

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1