eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWiśnie od RajfiegoRe: Wiśnie od Rajfiego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Pan Sowa <p...@g...ru>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wiśnie od Rajfiego
    Date: Tue, 15 May 2012 21:25:49 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 13
    Message-ID: <jouaju$4jb$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <2723721.1673.1336995412783.JavaMail.geo-discussion-forums@ynja13>
    <jot0ek$5i8$1@node2.news.atman.pl> <jot814$sg6$1@node2.news.atman.pl>
    <jotttn$sha$1@inews.gazeta.pl> <jotu7g$m2r$1@node2.news.atman.pl>
    <jotvhj$3j6$1@inews.gazeta.pl> <jou023$o15$1@node2.news.atman.pl>
    <jou1hj$jus$1@usenet.news.interia.pl> <jou2fg$qnn$1@node2.news.atman.pl>
    <jou3mq$nqq$1@usenet.news.interia.pl> <jou43r$sk6$1@node2.news.atman.pl>
    <jou4fm$t61$1@node2.news.atman.pl> <jou7uu$1c9$1@node2.news.atman.pl>
    <jou8ef$1j0$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 46.205.111.156.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1337109950 4715 46.205.111.156 (15 May 2012 19:25:50
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 15 May 2012 19:25:50 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    In-Reply-To: <jou8ef$1j0$1@node2.news.atman.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 120515-0, 2012-05-15), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:571779
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-05-15 20:48, neoniusz pisze:
    > Nawet nie chyba. I wlasnie sobie przypominam czemu zrezygnowalem
    > wczesniej z konta "premium-sremium". Szczerze mowiac to teraz juz 1000x
    > wole obsluge przez telefon w mbanku - moze zwykli konsultanci
    > niespecjalnie, ale opiekunowie czasem mnie zaskakuja, ze umieja cos
    > zalatwic szybko, sprawnie i wiedza o czym mowia. Ale pisze tylko o
    > obsludze w mbanku, bo sam system to inna sprawa.

    Ja w mbanku zamykam kartę kredytową od stycznia i coś zamknąć nie mogę.
    Opiekunowie klienta niewiele pomagają. A że limit spoty to i na
    zdolności mocno mi ciąży. Brak oddziałów/placówek bardzo mocno
    komplikuje w tym przypadku sprawę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1