  • Data: 2012-05-17 13:52:27
    Temat: Re: Wiśnie od Rajfiego
    Od: "Marcin" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja jeszcze nie dostalem. Warunki spelnilem i w czerwcu i w maju.
    Wlasnie zlozylem reklamacje (telefonicznie). Pani sprawdzila i potwierdzila,
    ze spelnilem warunki. Powiedziala tez, ze premie sa przekazywane do 10-tego
    kazdego miesiaca. Ja powinienem dostac pierwsza do 10.05 i druga do 10.06.

    Zobaczymy jak dlugo bede czekal na rozsrzygniecie reklamacji, kiedy wpadna
    pierwsze wisnie, no i czy w czerwcu bede musial skladac kolejna reklamacje...

    Moje ruchy (dla tych, ktorzy analizuje daty, itd.):
    (karte aktywowalem)
    18-19.04 1000zł dwa razy w tą i z powrotem
    8-9.05 1000zł dwa razy w tą i z powrotem