  • Data: 2010-06-07 19:49:50
    Temat: Re: Wiśnie, wisnie -- kiedy wiśnie z sadu Zachodniego? ;)
    Od: "ktojakniemy" <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uprzedziłeś mnie, sam także już spojrzałem do regulaminu. Pamiętałem w każdym
    razie, że okres wypowiedzenia jest niestandardowy.
    Co do wstawki odnośnie promocji, to nie posiadam. Aczkolwiek pamiętam (heh), że
    do końca miesiąca następującego po spełnieniu warunków stówka ma zostać
    wypłacona. Faktem jest, że przydałoby się to mieć na piśmie. Choćby cyfrowym.