eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWitam! Banki-ReklamacjeRe: Witam! Banki-Reklamacje
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.icm.edu.pl!uw.edu.pl!lublin.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: Nikt <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Witam! Banki-Reklamacje
    Date: Mon, 23 Sep 2002 13:19:18 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 14
    Sender: n...@p...onet.pl@lin.kompas.net.pl
    Message-ID: <ammtc1$5lj$1@news.onet.pl>
    References: <ammsdm$575$1@news.telbank.pl>
    NNTP-Posting-Host: lin.kompas.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: news.onet.pl 1032779969 5811 62.233.130.158 (23 Sep 2002 11:19:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 23 Sep 2002 11:19:29 GMT
    User-Agent: KNode/0.6.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:203849
    [ ukryj nagłówki ]

    WS wrote:

    > Jak najlepiej zmusić bank, żeby domagać się swoich praw. Chodzi nie o
    > kwotę, ale o rację. Pracownica banku wprowadziłą błędne dane w umowie.
    > Złożyłem już Reklamacje i czekam już prawie miesiąc na odpowiedz. Jak
    > to jest, że jak klient spóźni się jeden dzień to bank pobiera kary,
    > prowizję etc, a jak jest to z drugiej strony to dla klienta nie ma
    > nawet przeprosin? Czy to jest normalne?

    Rozumiem, że przed podpisaniem tej umowy przeczytałeś ją i od razy
    zgłosiłeś co jest źle. Jśli nie to pretensje można mieć nie tylko do
    pracownicy banku, ale i do ciebie


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1