  • Data: 2004-10-28 09:46:31
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Guzik mnie obchodzi, jaki masz nick i jak się do Ciebie zwracają,

    Nareszcie!

    > a Twoje kłamstwo jest w tym wątku wystarczająco udokumentowane,
    > więc to Ty przeginasz mówiąc, że przeginam. ;-)

    No to zacytuj to "kłamstwo" bardzo Cię proszę, albo bądź na tyle przyzwoity
    żeby sprostować. Bo jak na razie, to zdążyłeś tylko włożyc mi w usta
    stwierdzenie, że we WSZYSTKICH swoich postach używam form żeńskich i z tym
    twierdzeniem polemizowac za pomocą zarzutu kłamstwa.

    Vide:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.b
    iznes.banki&aid=33236515

    Przeczytaj uważnie moją wypowiedź na którą w swoim poście odpowiadałeś. Mam
    nadzieję, że ponieważ publiczny zarzut kłamstwa jest dośc poważny, to po
    przeczytaniu równie publicznie przeprosisz.