    From: Karol S <k...@z...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wkład własny w postaci gruntu i budynku.
    Date: Wed, 18 Jul 2007 13:49:37 +0200

    k...@g...com napisał(a):

    > Otóż posiadam nieruchomość zabudowaną (działka i parterowy budynek,
    > który dzierżawię).
    > Chciałbym wybudować jeszcze piętro (a jeśli by to było możliwe to
    > piętro oraz poddasze użytkowe).
    > Czy jeżeli chciałbym uzyskać na tą inwestycje kredyt to czy bank może
    > uznać moją już istniejącą nieruchomość zabudowaną jako wkład własny?

    Nie rozumiem jak nieruchomość może być wkładem własnym. Na mój rozum
    wkład własny to gotówka, którą ty dysponujesz na inwestycję. Wkład
    własny to kwota potrzebna na inwestycję minus kwota kredytu. Twoja
    inwestycja to dobudowanie piętra, a nie budowa całego domu.

    > Drugie pytanie to ile miesięcznie/rocznie musiał bym mieć dochodu z
    > tytułu dzierżawy abym w ogóle jakikolwiek kredyt uzyskał?

    Banku nie interesuje twój dochód z dzierżawy, tylko ogólny ze wszystkich
    źródeł. Musisz mieć takie dochody, żeby starczyło na ratę i normalne życie.

    Karol