  • Data: 2011-12-21 22:20:05
    Temat: Re: Wkrótce bank chiński...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (21.12.2011 14:59), Kris wrote:

    > A ja uważam że to trochę mit z ta krótką trwałościa chińskich wyrobów.
    > Mam kilka elektronarzędzi robionych w chinach i przetrwały cala budowę np.
    > Chinczycy robią również dobre rzeczy, kwestia zamówienia- zamówisz chłam
    > zrobią/dostaniosz chłam, zamówisz towar wysokiej jakości to zrobi i taki.

    Mi się nawet wydaje, że zarówno wyroby wysokiej jakości jak i chłam,
    pochodzą z tej samej taśmy produkcyjnej, a kto wie czy nie z jednego
    zamówienia.

    Wyobrażam sobie to tak, że na samym końcu taśmy stoi kontrola jakości i
    bada. To spełnia normę - idzie do Apple. To prawie spełnia normę - idzie
    do HP, Samsunga,.... to tak sobie spełnia - idzie do myPhone'a.

    p. m.