    Date: Sun, 13 Mar 2022 09:21:58 +0100
    Subject: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 622d054d$0$447$6...@n...neostrada.pl

    > Może miałem obok -- nie zamiast?
    > Ponawiam prośbę o wyjaśnienie Twej myśli...

    Jakiekolwiek incydenty przejawiania przemocy
    na gruncie narodowościowym. Może nie na skalę
    Jedwabnego czy "odwróconej" rzezi wołyńskiej, ale
    już na granicy były bojówki, które tylko szukały pretekstu, żeby
    dowalić kolorowym studentom z Kijowa. To mamy dla identyfikowanych od
    razu jako obcych. Z Ukrainy przybywają jednak tysiące osób (ponad
    milion), państwo jest bezradne i wszystko na razie opiera się o
    spontaniczną pomoc płynącą od obywateli, wszystko to trzyma się kupy (na
    razie) dzięki wysiłkowi wolontariuszy, ale tego entuzjazmu wystarczy
    na kilka tygodni góra. Potem zapał ostygnie a u reszty społeczeństwa
    pojawi się refleksja:
    my nic nie mamy a Ukraińcy co tu robią, zabierają nam pracę/socjal,
    panoszą się itd itp
    Są tu obcy, więc niech spier...ają - ktoś to będzie podsycał, aż pojawią
    się akty
    przemocy o różnej skali. Nie wiem na co nas stać, spodziewam się
    najgorszego.