  • Data: 2022-03-23 15:53:28
    Temat: Re: Wkrótce bankructwo Rosji
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > https://www.medonet.pl/magazyny/odzywianie-w-chorobi
    e,jedzenie-w-szpitalu-za-6-zl-dziennie--pacjentka-po
    kazala-zdjecia,artykul,39841452.html

    Wszystko fajnie, ale przypomnę, że porównanie nie dotyczyło hurtowej
    ceny produktów do przygotowania posiłków :-) a ogólnych kosztów
    utrzymania jednej osoby (detalicznych zresztą).

    O tym, że część pacjentów w szpitalach zamawia jedzenie przez telefon
    lub internet - bo nie chce mieć nic wspólnego ze szpitalnym - to ja
    słyszałem. Wiem też, że druga część pacjentów - oraz np. pracowników -
    je w szpitalu. Moja osobista próbka statystyczna jest mała, i o ile
    w ogóle dało się to zjeść, o tyle raczej nie byłem zachwycony.
    Ale to jednak zupełnie inna sprawa.
    --
    Krzysztof Hałasa