  • Data: 2007-01-08 09:38:56
    Temat: Re: Włam do mBanku w niedzielę!
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbuj doładować telefon (dowolnej sieci) :)

    Noż kurcze blade, wyklikałem już chyba wszystko i najmniejszego śladu
    jakiejś reklamy nie znalazłem.
    Może są dostępne tylko bardzo nielicznej wyodrębnionej, na przykład tej
    dwuosobowej grupie klientów, a zasiadająca obok jeszcze się nie logowała i
    dlatego tak niewielki oddzwięk i tu i tam na forum?

    Ps. Nie żartuję. Na trzech kontach nie ma śladu, ale przyznać się muszę że
    tylko na swoim przekopałem wszystkie kąty. Poproszę jeszcze o to samo na
    tych dwóch pozostałych.