  • Data: 2007-01-08 10:20:57
    Temat: Re: Włam do mBanku w niedzielę!
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widać dobrze się maskuje :) Pożyczyć okulary?;-))
    > (czarna czcionka na żółtym tle, ten sam krój i wielkość ...)
    > Ale ja jastem czujny :) ten napis:
    > "W mBank mobile zasilenie od 1zł, a 100zł wydane kartami mBanku to 3
    > min. gratis!" umieszczony w tej samej linii, w której wpisuje się
    > kwotę doładowania to jest teklama i to bardzo konkretnie skierowana
    > -do użytkowników wszystkich prepaidów doładowujących konta przez
    > system transakcyjny mBanku.

    Czujny może i tak, ale niedokładny!! ;-)) Nie przy wszystkich prepaidach,
    bo przy "mBank mobile" (i nie tylko) tej reklamy brak, a ona sama jest
    czcionką 'opisową' (ten sam krój i wielkość), przez co niczym się nie
    wyróżnia i tak ukryta wprowadziła mnie w błąd. Wątpię by choć jeden
    procent doładowujących dostrzegł tę reklamę, a reszta nawet nie ma szans.