  • Data: 2003-05-15 20:19:12
    Temat: Re: Wlamanie do e-kont
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> wrote in message
    news:Xns937CDC7826658WWZARC79634AGGGA@212.85.112.42.
    ..
    > Teoretycznie najbezpiczniejsze sa takie, ktore stosuja najbardziej
    > zaawansowane zabezpieczenia dostepu do rachunku. Poczytaj archiwum, bylo

    a ja sądzę, że najbezpieczniejsze są te, które mają doskonale opracowane
    wszelkie procedury

    w PKO BP nie ma dostępu do Internetu, nie ma przelewów, a i tak jestem w
    stanie wykonać przelew na dużą kwotę na zupełnie obcy rachunek

    BTW. ostatnio zadzwonił do mnie ktoś z Inteligo i powiedział, że zanim
    zacznie rozmowę, musi zadać kilka pytań
    oczywiście najpierw wyjaśniłem w jakiej sprawie dzwoni i kiedy uzyskałem
    pewność, że zgłaszałem usterkę pozwoliłem się zweryfikować

    myślę, że znaczna część klientów banku na pytania zadawane przez "głos" w
    telefonie, którego numer nie wyświetli się na komórce, będzie sumiennie
    odpowiadać dając potencjalnemu przestępcy wskazówki jak dostać się do
    rachunku

    myślę nawet, że wielu klientów banku poda sprytnemu złodziejowi kod z karty
    kodów - np. pod pozorem weryfikacji

    --
    pozdrawiam
    plusz