eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer0
    4.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.
    pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <n2long$4sk$4@dont-email.me>
    <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl> <n2nb5e$q2i$3@dont-email.me>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 00:07:23 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.3.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <n2nb5e$q2i$3@dont-email.me>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 33
    Message-ID: <564fa7ab$0$22840$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.103.38
    X-Trace: 1448060843 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22840 83.24.103.38:56759
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2630
    X-Received-Body-CRC: 2842218405
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618266
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 20-11-15 o 15:38, witek pisze:

    >> Otóż Witku nie można wycofać. Na podany przez Ciebie numer zadzwoniła
    >> moja koleżanka która biegle zna język angielski i to we właściwym
    >> narzeczu, bo kilka lat pracowała u Hindusów. Firma kręci i żąda
    >> przesłania dokumentów e-mailem. Nie ma mowy o zwrocie poprzednich
    >> pieniędzy - co sugerowałeś w poprzedniej korespondencji.
    >
    > mozna wycofac, bo babka chciala to przy mnie zrobic.
    > i robilem to juz setki razy przy rezygnacji usług z czegokolwiek.
    > moze narzecze nie to.

    Nie. Za narzecze ręczę.
    >>
    >> Jak tu już napisałem otrzymałem z Banku telefoniczną informację, że bank
    >> POPROSIŁ ich, by już więcej nie obciążali mojej karty i Bank sądzi, ze
    >> tego więcej nie zrobią. To świadczy o tym, że Bank nie panuje do końca
    >> nad tym, co się dzieje na moim rachunku.
    >
    > i bank dostanie odpowiedz, ze nie są tobą i mogą się iść bujać.
    > Nie oni zamawiali subskrypcję.
    > Chyba, ze ci pojdą na rękę co całkiem możliwe.
    >
    Pożyjemy, zobaczymy.
    >>
    >> Tu się okazało, że ani CHIP ani pasek im nie potrzebny. Starczy
    >> znajomość numeru karty. Ba, jak się okazało, to może być nieistniejąca
    >> karta.
    > od zawsze wstarczal numer karty, data waznosci i nazwisko.
    > Dopiero potem zacząto wprowadzac "udogodnienia" elektroniczne dla wygody
    > bankow i klientów.

    Od zawsze był jeszcze kod bezpieczeństwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1