eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl> <n2long$4sk$4@dont-email.me>
    <564ebad0$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <564eed2d$0$22834$65785112@news.neostrada.pl>
    <564fa68c$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 21 Nov 2015 10:25:27 +0100
    Message-ID: <1pm9kqecy25fk$.46glbxxwqxtv.dlg@40tude.net>
    Lines: 40
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1448097916 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 22829 82.143.187.50:56845
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618271
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 21 Nov 2015 00:02:36 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
    > W dniu 20-11-15 o 10:51, J.F. pisze:
    >>> Jak tu już napisałem otrzymałem z Banku telefoniczną informację, że
    >>> bank POPROSIŁ ich, by już więcej nie obciążali mojej karty i Bank
    >>> sądzi, ze tego więcej nie zrobią. To świadczy o tym, że Bank nie
    >>> panuje do końca nad tym, co się dzieje na moim rachunku.
    >> No ba, odkad weszly te komputery, to wszystko dzieje sie samo :-)
    > Tu nie jest problemem komputer.

    Poniekad jest - bank naprawde nie panuje.

    Aczkolwiek zdarza sie ze dzwonia i pytaja czy pan placil w Nigerii ...
    albo nie dzwonia i nie pytaja, tylko blokuja, niech klient zadzwoni.

    >> Ciekaw jestem czy polecenia zaplaty lepiej pilnuja, czy zezwolenia
    >> sobie, a kazde przychodzace zostanie zrealizowane ...
    > Nie wiem. Jak dotąd nigdy z tym bankiem tego typu kłopotów nie było, a
    > mam tam rachunek ponad 20 lat.

    No i na tym polega - 99.99% jest uczciwe - zreszta ta tez byla
    uczciwa, tylko nie zwrociles uwagi na te automatyczne platnosci co pol
    roku. Tym niemniej podejscie polskich bankow mnie troche dziwi ... a
    moze i w USA tak naprawde byloby podobnie ?

    >>>> Tu się okazało, że ani CHIP ani pasek im nie potrzebny. Starczy
    >>>> znajomość numeru karty. Ba, jak się okazało, to może być
    >>>> nieistniejąca karta.
    >>> Zakonczona/zastrzezona, a nie nieistniejaca :-)
    >> No coz, tak sie zastanawiam co bym zrobil - zlikwodal karte i konto i
    >> niech sobie przyjmuja obciazenia, czy tylko zlikwodowac karte i poczekac
    >> co z tego wyniknie :-)
    >
    > A jaką masz gwarancję, że w tym innym jest inaczej? Lepiej?

    Jest tak samo, albo podobnie.
    Ale mysl, jak bank sie gimnastykuje aby rozliczyc takie platnosci juz
    mnie cieszy :-)

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1