eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWłaśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klientaRe: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą kartę :-) nieistniejącego klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!weretis.net!fee
    der4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Właśnie się dowiedziałem, że da się obciążyć nieistniejącą
    kartę :-) nieistniejącego klienta
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <5...@g...pl> <n1obtv$pug$1@speranza.aioe.org>
    <564d01e0$0$651$65785112@news.neostrada.pl> <n2jopg$oud$1@dont-email.me>
    <564e6352$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <564eb8e8$0$22822$65785112@news.neostrada.pl>
    <n2nasv$q2i$2@dont-email.me> <564fa8f6$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 9 Dec 2015 00:06:20 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.4.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <564fa8f6$0$703$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 14
    Message-ID: <5667626e$0$686$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.103.77
    X-Trace: 1449615982 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 686 83.24.103.77:51123
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2028
    X-Received-Body-CRC: 3608342994
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:618627
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 21-11-15 o 00:12, Robert Tomasik pisze:

    > Od żadnego tylca. Jak składałem tę reklamację, to nie wiedziałem, o co
    > chodzi.A Bank sam to robi. Oczywiście wdzięczny Ci jestem za
    > zaangażowanie, ale zauważ, że pomimo Twojego optymizmu proponowane przez
    > Ciebie rozwiązania nie za bardzo działają. Sam próbowałeś i niby chcieli
    > nawet za lipiec oddać pieniądze, ale nie dało się. Próbowała koleżanka,
    > to zaczęli piętrzyć inny problem. W mojej ocenie dobra wola tej firmy,
    > to jest jedynie Twoja opinia.

    Zatem by wątek zamknąć. Dostałem od Banku pismo, z którego wynika, że
    zablokowali tamtej firmie możliwość obciążania mojej karty. W styczniu
    się przekonam, czy skutecznie. W każdym razie mój sposób okazał się
    skuteczny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1