    From: "Ksywka" <p...@w...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wnisek o KK w ING
    Date: Wed, 17 Aug 2005 00:13:06 +0200

    ojjj widac ze z bankiem to za wiele wspolnego nie macie. linka nie podam ale
    zapraszam do najblizszego oddzialu chociazby bzwbk. imie i nazwisko do
    wstawienia na karte musi byc dokladnie imieniem i nazwiskiem a nie pierwsza
    literka imienia i nazwiskiem ani tez nie moze byc linkiem do tego co wyzej.
    najprawdopodobniej nie ma tego ograniczenia wstawionego we wniosku
    internetowym tylko jest tyle kratek (znaczy sie 19) wstawionych we wniosku
    papierowym. trzeba wpisac cale imie i nazwisko i juz.
    dobranoc,
    ksywka