eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku › Re: Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
  • Data: 2009-07-21 18:09:26
    Temat: Re: Wołające o pomstę do nieba ZŁODZIEJSTWO mBanku i MultiBanku
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > ja też do tej pory się nie spotkałem
    > dlatego jestem tak mocno oburzony.

    Oburzenie kierujesz pod niewłaściwym adresem!

    Przed chwilą sprawdziłem i okazało się że III
    sesje elixir bank milleniun księguje dopiero
    _następnego_ dnia między 7.30-9.00, zgodnie z
    ogólnie dostępnymi i oficjalnymi danymi banku
    millenium, o tu:
    http://www.millenet.pl/bankowosc_internetowa/faq/?_f
    =8038

    > rozumiem, że sytuacja może budzic niedowierzanie
    >
    > ja też nie mogłem uwierzyć, że bank jest zdolny
    > do czegoś takiego

    .. i jest to bank millenium, który zdecydował
    na taką obsługę III sesji jak widzisz..

    > niestety, nabrałem się na "takie coś" jak Multibank

    niestety się mylisz, "nabrałeś się" - owszem, ale
    na Millenium. Co więcej mógłbyś spokojnie wysłać
    JESZCZE PÓŹNIEJ przelew, o 25 minut, a by się na
    trzecią sesję "załapał", bo zgodnie z:
    http://www.multibank.pl/pomoc/faq/?z=1423&t=1434#144
    0

    Trzecią wychodzącą sesje elixir "m" i "Multi"
    obsługuje o 13.25

    --
    "Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
    I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.