  • Data: 2009-04-17 08:53:09
    Temat: Re: Wolny rynek w wykonaniu PO
    Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pafcik" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gs4o6e$sbb$1@inews.gazeta.pl...

    > od ilu zawetowanych rocznie ustaw zaczyna się nowomowa ?
    >
    > sprawdź może odrobinę statystyk,
    >
    > Lech Kaczyński jest prezydentem bijących poprzedników na głowę w 2ch
    > rzeczach :
    >
    > - ogłaszaniu żałoby narodowej (absolutny rekord wszechczasów, bije w tym
    na
    > głowę standardy nie tylko Polskie ale wręcz światowe)

    Hej, napisałem coś o tym ogłaszaniu - nie skomentujesz? Skąd miałeś tę
    informację którą napisałeś, można wiedzieć? Sprawdzałeś sam te statystyki,
    co innym tak proponowałeś? Jak bardzo Kaczor bije na głowę Kwacha - może byś
    tak napisał od siebie?
    Czy po prostu jak pierwszy lepszy gamoń dałeś się nabrać na nowomowę i teraz
    ci głupio?

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII