  • Data: 2002-05-17 08:20:45
    Temat: Re: Wolny złoty ....
    Od: "Kasia" <K...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht

    > Wydaje mi się, że link ciut mało precyzyjny ;)

    No tak - enter mi się omsknał niepostrzeżenie .. sorki ...
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_020516/e
    konomia/ekonomia_a_14.ht
    ml

    > To tylko polityka i szukanie kozła...

    Tylko że Ci właśnie politycy rządzą naszym państwem i uchwalaja ustawy ,
    których później musimy przestrzegać .. lub które maja wpływ na gospodarkę
    .... I najczęściej politycy mają blade pojecie o sprawach ekonomii -
    przykładem wczorajszy program na TVP1 "Dziennik polityczny Jedynki" czy
    jakoś tak - najwiecej do powiedzenia w kwestii czynników wpływających na
    kurs złotego miał p. poseł Janowski ....