  • Data: 2009-06-27 21:15:59
    Temat: Re: Wpłata dużej kasy do banku - inwigilacja?
    Od: Krzysztof Drewicz <h...@w...gdzies.tam> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-06-27, Telesfor Baudot <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl> wrote:

    > NIKT nie ma prawa kserować DO. Może co najwyżej spisać dane, jeżeli
    > jest do tego uprawiony, a ty wyrazisz na to zgodę.

    Chyba nigdy na cle nie byłeś. Polecam odebrać jakąś paczkę z np USA o
    zadeklarowanej wartości klasy 1000 USD, nie dość że ksero to na własny
    koszt musisz im odesłać, a i to najlepiej pocztą polską. Przynajmniej
    tak stoi w oficjalniej 'informacji dla odbiorcy paczki'.

    Hm, albo mi się wydaje albo mBank i inteligo wymagały kser dowodu
    (jeszcze w czasach gdy były to książeczki, i wyraźnie regulamin mówił o
    numerach stron do kerowania). Któryś z banków nawet wymyślił że mam
    sobie wykreślić (zamazać) kolor oczu i wzrost zanim im wyślę ksero.

    kd,
    ps. Jeśli jest uprawniony to może bez Twojej zgody.

    --
    Krzysztof Drewicz
    Podsłuchane na pogrzebie: "Wiem, że to niezręcznie pytać o takie rzeczy w tej