  • Data: 2014-01-09 10:20:01
    Temat: Re: Wpłata w agencji PKO BP
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "JaMyszka" a...@g...co

    : Mam do Ciebie osobistą prośbę - tak, po starej znajomości. Mógłbyś tak ustawić
    : swojego klienta by w Twoich postach nie było krzaków? Wiem, że Twoja wiedza
    : dorasta temu problemowi (bo już przestałam wierzyć w możliwości inżynierów z
    : Google)

    [wasza mowa niech będzie tak lub nie...]

    Nie.

    [może jednak jej wyjaśnię, że to ona ma xl skonfigurowany czytnik?...]

    Oto fragment z mojego nagłówka:

    To wg Ciebie mam poprawić?

    Mogę co najwyżej postawić tekst tak:

    "Eneuel Leszek Ciszewski" lagfgb$p5s$...@n...news.atman.pl