eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWplatomat mBanku mnie zalatwilRe: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.internetia.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!
    not-for-mail
    From: No Name <v...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wplatomat mBanku mnie zalatwil
    Date: Wed, 27 Dec 2006 03:01:57 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 24
    Message-ID: <emsk7l$qvn$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <0...@n...onet.pl>
    <empnes$et5$1@atlantis.news.tpi.pl> <emsaor$lel$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: aif49.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1167184949 27639 83.25.213.49 (27 Dec 2006 02:02:29
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Dec 2006 02:02:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.9 (Windows/20061207)
    In-Reply-To: <emsaor$lel$1@news.task.gda.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:403497
    [ ukryj nagłówki ]

    TLZ napisał(a):
    >> To zależy, czy zawiadomisz media o swoim przypadku, czy nie.
    >> Jeśli zawiadomisz media, to - zależnie od ich zasięgu - możesz pieniądze
    >> odzyskać w przeciągu nawet kilku dni.
    >
    > Hehe, a to już mój przypadek. Mało brakowało a o 19:30 by pokazali, ale
    > sie mBank szybciutko zmitygował i po 2 godzinach od pierwszego kontaktu
    > p. rzecznik prasowej miałem prawie całą gotówke na koncie :)
    >
    > Ale też uważam za chore 30 dniowy termin reklamacji, bo jako były
    > informatyk PKO BP wiem, że raport i przeliczenie bankomatu/wpłatomatu to
    > dla skarbniczek/skarbników bankowych ok. godziny czasu (max), a
    > syntetyka na podstawie raportu wprowadza zmiany na bieżąco!

    Szczególnie, że awaria wpłatomatu, czy jak się to g... zwie jest stanem
    nadzwyczajnym, zdarzającym się raz na jakiś czas - więc logiczne byłoby,
    że procedura sprawdzająca wraz z wyjaśnieniem i akceptem osób
    uprawnionych nie powinna zajmować więcej niż 24h, no, może z pominięciem
    dni wolnych.

    Chyba - że stan awarii i pomyłki jest stanem normalnym - to wtedy
    oczywiście co innego, 30 dni to rozsądne miniumum - byłbym skłonny
    sugerować zarządom szlachetne naśladownictwo sądów powszechnych - w
    których termin odwoławczy jest wedle uznania.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1